T3 Lucea ID anmeldelse: Dette intelligente jern tager hårteknologi til et andet niveau

T3 Lucea ID er også smart, glat og ret sexet

sommer madopskrifter
T3 Lucea ID

(Billedkredit: T3)Kvinde- og hjemmebedømmelse

T3s intelligente glattejern og stylingjern tager indstillinger for glatning til et andet niveau

Grunde til at købe
  • +

Intelligent varmetilpasning

• +

Ionisk teknologi

• +

Smukt design

• +

Unik opdateringstilstand

Grunde til at undgå
  • -

Lang opsætning

• -

Berøringsskærm fejl mulig

Som teknologien går, er det ret vanskeligt at skubbe tingene fremad, når man forsøger at oprette bedste glattejern . Du kører håret mellem opvarmede tallerkener, det er rettet og det er din lod, ikke? Forkert siger T3 Lucea ID.

I stedet nyder enhver person, der henter denne nye styler, skræddersyede indstillinger baseret på deres hårlængde, tykkelse og tilstand. Indstillinger, som de ikke engang skal finde ud af selv, fordi enheden gør det for dem sammen med ionisk udjævningsteknologi, en varmesmart mikrochip og sekundær tilstand til dag to-hår.

Derefter kører du håret mellem opvarmede tallerkener, og det bliver rettet - for derfor er disse værktøjer i vores liv. Men med disse intelligente ekstrafunktioner lover T3 at tage gætterierne ud af hårstyling og pleje - og (for det meste) trækker det af. Den indledende opsætning er mere kompleks end din gennemsnitlige stylers on-off-knap, og den glatte berøringsskærm har visse sårbarheder. Men disse er små niggles i modsætning til den stærkt imponerende teknologi og meget behageligt design og fornemmelse af Lucea ID.

T3 Lucea ID anmeldelse

specifikationer

Vejledende pris: 189 kr Vægt : 391 gram Ledningslængde: 2,5m Garanti: 2 år

Teknisk ydeevne

T3 Lucea ID synger positivt med unikke tekniske funktioner. Lad os starte med biggie-T3 Heat ID, et sæt personlige varmeindstillinger baseret på din hårstruktur, længde og om det er blevet farvebehandlet eller ej. Opsætning af dette er den første ting, du gør efter at have tændt styleren, hvilket er et tilfælde af at trykke på forskellige symboler på stylers berøringsskærmspanel for at beskrive dit hår. Lucea -id'et beregner derefter din perfekte varmeindstilling fra et valg på ni, hvirvler op til den nævnte temperatur på få sekunder, og forudsat at du er tilfreds med det, der tilbydes, holder det fast, hver gang du styler.

Opdateringstilstand er en anden interessant tilføjelse. Denne indstilling er designet til anden dags styling. Det er, når du ikke har haft tid til at vaske eller få den bedste hårtørrer involveret, men vil gerne fylde gårsdagens look op med en lille smule varme. Denne tilstand sidder ved en lavere temperatur end dit sædvanlige HeatID - højt nok til at glatte og style, men med mindre skade. Inkludering af denne funktion viser en intuitiv forståelse af, hvordan kvinder virkelig styler deres hår, hvilket ofte er et tilfælde af fejlfinding og top-ups frem for en fuld 'do. Det er rart at mærke, at du nemt kan skifte til en snildere tilstand til disse lejligheder.

De materialer, der bruges her, er alle i top, endnu et kendetegn for T3, hvis tørretumblere, curlers og stylers aldrig skuffer med deres taktile følelse og smukke design. For Lucea ID betyder dette et slankt berøringsskærmspanel, så absolut ingen knapper eller switche forstyrrer enhedens perlerede ydre kabinet. Pladerne er lavet af blank keramik, er temperaturstyret af en smart mikrochip, og en lille udluftning lige over dem frigiver en strøm af ioner for at modvirke frizz-forårsagende positive ladninger i håret.

Brugererfaring

Når du kommer over nogle indledende opsætningshindringer, har du en rigtig god tid med Lucea ID. På grund af berøringsskærmen og intelligent Heat ID -tilstand skal du naturligvis læse instruktionerne for at komme i gang med denne styler. Hvis du ligner mig (det vil sige meget let slukket med kompliceret teknologi), kan dette give dig et indledende pang af Hvorfor kan jeg ikke bare tænde det og gå? men et meget brugervenligt hæfte fører dig igennem processen, som ikke tager mere end et minut eller to.

er vandrere chips uden gluten

Berøringsskærmens betjening føles helt sikkert tilfredsstillende - tommelfinger en LED -kontakt i tre sekunder og lidt notifikationsstøj og vibrationer lader dig vide, at styleren er tændt. Tryk derefter på symboler for at beskrive din hårlængde, tilstand og tykkelse - hæftet indeholder masser af oplysninger til at guide dit valg, hvis det er nødvendigt. Lås skærmen ved at trykke på tænd -knappen, og en række små søjler vises, lidt som et telefonbatteridisplay, for at angive, hvor varmt styleren synes, du skal gå. Der er også en manuel tilstand, hvis du hellere vil vælge varmen selv og en separat knap, der skifter direkte til opdateringstilstand, så det er let at skifte mellem de to. I ærlighedens ånd havde jeg et par falske starter under opsætningen, hvor jeg ikke var helt sikker på, om skærmen var låst eller låst op, eller hvilket bip betød hvad. Men jeg fik styr på det på få minutter - ikke noget ud over det sædvanlige for mig, når jeg opsatte en ny bit kit.

Når vi taler om instruktionerne, er der en rimelig vægt på ikke at røre ved tingene på de forkerte tidspunkter. Vi instrueres i ikke at røre området over afbryderknappen, når du tænder eller slukker for strygejernet, og ikke at røre ved afbryderknappen, når du styler. Det er klart, at det er lidt lettere ved et uheld at trykke på en knap, når det faktisk ikke er en fysisk knap, der stikker ud. Men jeg fandt ikke, at dette var et problem i mine testsessioner, og alle med en berøringsskærmstelefon burde let kunne navigere i denne foible.

Med hensyn til den faktiske glatteoplevelse er dette en glat og tilfredsstillende, hvilket gør T3 Lucea ID til en af ​​de bedste glattejern til krøllet hår . Pladerne er 10 cm længere end standard for T3 og de fleste andre stylerproducenter, hvilket betyder effektiv styling. Jeg fandt også, at de slanke, elegante plader og buede yderkant af styleren hjalp med at skabe bølger - noget jeg aldrig rigtig har evnen til, men det gjorde det så let som det nogensinde vil være.

En sidste lille, men meget velkommen berøring er en lille velcrobånd fastgjort til ledningen. Dette hjælper med at pakke det pænt væk og forhindrer dannelsen af ​​de Medusa-lignende elektriske ledningsfloker, der ser ud til at udvikle sig af sig selv i min hårværktøjsskuffe.

Resultater

Og hvad med håret? Smart tech og sexet design til side beviset på budding er naturligvis i spisningen - og Lucea ID viste sig virkelig meget tilfredsstillende. Disse blanke plader gled let over mit hår og efterlod det slank, lige og (kan jeg kun antage) lidt lettet over den skade, som min naturlige tilbøjelighed til at vælge den højeste varme ville forårsage.

Har jeg bemærket nogen særlig udjævningseffekt fra ionerne? Ikke rigtigt, men jeg stoler på, at de gjorde deres job. Opdateringstilstanden var en gave til fem minutters styling af top-ups. Mit hår var mere end glad for at overholde de lavere temperaturer på dag to, hvilket jeg igen stoler på vil hjælpe mit hårs tilstand på sigt.

Læse Næste

Du har brugt din deodorant forkert i årevis